- Poor starv'ling bard, how small thy gains!
How unproportion'd to thy pains! -

woensdag 7 november 2007

BART DROOG ALWEER IN DE FOUT - BEWEERT OPNIEUW DAT COBRA WIL VONK (CDA) MET DE DOOD HEEFT BEDREIGD


Ja lieve mensen, het gaat maar door.
Nadat Bart Droog, u weet wel, die zelfbenoemde internet-sheriff, heimelijk de valse beschuldiging van zijn Volkskrantblog haalde omdat hij wist dat anders de redactie zijn log zou sluiten, heeft hij dezelfde beschuldiging op 4 november j.l. herhaald en geplaatst op zijn (sub)site Rottend Staal(http://www.epibreren.com/rs/rotframe.html)
Er staat letterlijk: "(...) Ondertussen gaat de trol, die eerder het Haagse gemeenteraadslid Wil Vonk met de dood bedreigde, lustig voort met tegen onze medewerker gerichte stukken, vooral op zijn Volkskrantblog max.volkskrantblog.nl.(...)"

CDA-er Wil Vonk is een vriendin van de bekeerde Bontebal tegen wie aangifte is gedaan wegens laster en herhaalde bedreigingen tegen mij en mijn gezin. Het verhaal is bekend en zal ik hier nu niet herhalen; de politie heeft proces-verbaal opgemaakt, Bontebal op het bureau ontboden en de stukken doorgestuurd naar het OM.

In het spoor van die CDA-mevrouw neemt Droog het op voor Bontebal die hij nu opvoert als 'medewerker van Epibreren'.
Dat is op zich opvallend want Bontebal schrijft al sinds tijden over niets anders dan zijn katten en de televisie, ja en op gezette tijden gooit hij er weer eens een bedreiging uit naar uw aller Cobra.
Fijne medewerkers houdt meneer Droog erop na, vindt u niet?

Wat in het artikel van Bart Droog vooral opvalt is dat hij weliswaar toegeeft dat Bontebal Cobra heeft bedreigd: "(...) heeft Bontebal twee keer gedreigd zijn belager te grazen te nemen (...)" maar dat hij dat goedpraat met de opmerking: "(...) Dat was niet slim, maar wel begrijpelijk. En gezien Bontebals lichamelijke conditie (hij mist door een motorongeluk een been) zal niemand bang hoeven te zijn voor zijn fysieke uitvallen.(...)"

Hoezo begrijpelijk meneer Droog? Sinds wanneer is het dreigen met geweld goed te praten en wat heeft dat ontbrekende been ermee te maken? Ook met twee benen was Bontebal niet zelf in de aanval gegaan, daar is hij te schijterig en te laf voor. Neeee...Bontebal laat dat wel over aan zijn vriendjes...meer dan eens heeft hij gedreigd een knokploeg op mijn dak te sturen; men weet waar mijn huis woont, men heeft het kenteken van mijn voiture, Bontebal's vriendjes zijn het zat en ga zo maar door.
Daarbij komt dat Bontebal een volstrekt onberekenbare broer heeft, een zekere Theo, die nog wel beide benen heeft en hoewel niet geheel duidelijk is of hij daarmee ook echt op de grond staat, heeft die figuur in elk geval aan mij 'beloofd' dat ik voortaan op straat "om moet kijken".

Het zijn deze pracht mensen die nu, na enkele 'amateur dichters' en andere zwakkeren in onze samenleving, liefdevol in bescherming worden genomen door sheriff Bart FM Droog uit Eenrum.
Men wordt daarmee van harte gefeliciteerd.

Overigens is de bewering van Droog dat 'ik lustig voortga met tegen zijn medewerker gerichte stukken, vooral op mijn Volkskrantblog max.volkskrantblog.nl.' volstrekt onbegrijpelijk en onwaar.
Als Droog zijn lasterlijke stukje niet had gepubliceerd was dit artikel er niet gekomen...anders dan dit is al sinds tijden niets op dit log over Bontebal te vinden, behalve dan één artikeltje over diens broer Theo, die het bestond een tekst van mijn web-log te kopiëren en per email te verzenden naar o.a. het elfjarige (!) zoontje van weer een ander Haags gemeenteraadslid.
Dat er nu wel wat over Bontebal te lezen valt is het resultaat van uitlokking.

Geen opmerkingen: