- Poor starv'ling bard, how small thy gains!
How unproportion'd to thy pains! -

maandag 12 november 2007

RECTIFICATIE DOOR BART FM DROOG

Zo kan het dus ook lieve mensen.
Vandaag publiceerde Bart FM Droog op de site Epibreren het volgende bericht:

"RECTIFICATIE: GEEN AANGIFTE TEGEN MAX L.

Eenrum - In een aantal eerdere berichten berichtte ik over aangiftes die tegen de Hagenaar Max Lerou bij de politie Haaglanden zouden zijn ingediend wegens o.a. een doodsbedreiging aan het adres van het Haagse gemeenteraadslid Wil Vonk en het stelselmatig lastig vallen van een onzer medewerkers.

De informatie die me bereikte over die aangiftes bleek echter niet te kloppen: zover me nu bekend is tegen Max l. geen aangifte gedaan.

De eerdere berichten worden dan ook aangepast en ik bied alle betrokken partijen excuses aan voor de onjuiste berichtgeving.

(Bart FM Droog, Rottend Staal, 12 november 2007)"


Weliswaar is hij nog niet zover gegaan mij uit zijn inmiddels beruchte Pom Wolff-dossier te verwijderen en gaat hij door met mij beschuldigen van het 'belagen' van de man die met zijn dreigementen al maandenlang een schaduw werpt over de veiligheid van mijn gezin, maar het doet me toch deugd dat Droog van tenminste één dwaalspoor is teruggekeerd.

Ik wil hem tenslotte wel bedanken voor het corrigeren van wat ik heb ervaren als een bijzonder onverkwikkelijke kwestie immers, ik zei het eerder...het uiten van doodsbedreigingen is het prerogatief van zwakzinnigen.

Geen opmerkingen: