- Poor starv'ling bard, how small thy gains!
How unproportion'd to thy pains! -

donderdag 3 april 2008

ADRIAAN BONTEBAL OPNIEUW IN DE FOUT - UIT NU DREIGENDE TAAL RICHTING IBUNDA

Links en rechts kijkt men met verbijstering naar de nieuwste acties van Adriaan Bontebal

De ene na de andere poëet moet eraan geloven...eerst werd de dame wier naam we hier niet nog eens zullen noemen tot het uiterste getergd met vriendschapverdelgend mail- en telefoongif

daarna was uw cobra aan de beurt...diens gezin werd bedreigd en zijn goede naam door het slijk gehaald met smaad en lasterpraatjes

en nu richt de viezerik zich op Ibunda lieve mensen

Wat?!, roept u uit, hoe durft hij...waar haalt hij het gore lef vandaan?

Wel, waar hij het vandaan haalt willen wij liever niet weten, maar wat u wel mag weten is dat Bontebal nu mailtjes aan Ibunda stuurt waarin hij haar waarschuwt dat zij straks in het 'getuigenbankje' mag plaatsnemen en, voegt hij er dreigend aan toe...'ik heb nog wat mails van je'


Huh? Ibunda heeft nimmer mails aan Bontebal gestuurd...die man lult maar wat...
even een paar regels uit bontebal's mail aan Ibunda:

"je mag straks op het getuigenbankje komen zitten

ik heb nog wat mails van je

o ja, heeft Lerou je ook wijsgemaakt dat ik zijn 'gezin' heb bedreigd?
kip en ei
die meneer heeft een aantal maanden het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald
en toen was ik het zat, toen heb ik gedreigd"

Dat de crimineel opnieuw bekent mijn gezin te hebben bedreigd, ach, dat verhaal kennen we wel...we zullen zien hoe trots hij daar straks op is als hij met een kurk in z'n reet in een strafinrichting mag nadenken over de implicaties van zijn gedrag...weet hij dan niet dat ze in de bajes niet echt gek zijn op griezels die kinderen bedreigen?

Maar nu heeft de voormalige aka bontebal zich een nieuw slachtoffer uitgezocht...een Ibunda nog wel, een dame, alweer, die zich altijd verre hield van gajes als Bontebal, een dame vooral die zich altijd met hart en ziel aan de powezie heeft gewijd...


wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: