- Poor starv'ling bard, how small thy gains!
How unproportion'd to thy pains! -

zaterdag 22 november 2008

prothese paultje a.k.a. de voormalige maakt het weer eens bont - schoffeert overleden vredesactivist over diens graf heen

Trouwe lezers kennen onderhand het karakter, of liever het ontbreken daarvan, van de Haagse
crimineel Bontebal. Vreselijke dingen vonden plaats; afschuwelijke doodsbedreigingen werden aan het adres van mijn zoon en ik gericht en dan nog heeft diezelfde Paultje Bontebal de moed zich via zijn criminele logje met de volgende woorden te richten tot de zus van de alom gerespecteerde en helaas veel te vroeg gestorven vredesactivist Gerard van Alkemade:

"@Bettie. Sorry. Ik heb een vriend die zich bedient van de naam Van Alkemade Conincx. Een grappenmaker. Nogmaals sorry. Gerard, ik heb altijd veel respect voor hem gehad, het was iemand die door wist te vechten, als pacifist. We hebben veel van hem geleerd"

Ja u leest het goed...'we hebben veel van hem geleerd'.
Zelden werd een vredesengel zo geschoffeerd, nota bene over zijn graf heen.

Kijkt u eens wat Prothese Paultje zoal 'geleerd' heeft:

ADRIAAN BONTEBAL A.K.A. DE VOORMALIGE A.K.A. PROTHESE PAULTJE BEDREIGT NK-POETRY FINALIST MAX LEROU - KNOKPLOEG ALERT IN LOOSDUINEN


Bontebal

Houdt het dan nooit op hoor ik u verzuchten en ik, ik zucht maar eens met u mee.
Afgunst, woede om eigen onmacht, een actie van een eenzame gek?
Vele verklaringen zijn mij reeds aangereikt; psychiatrisch onderzoek zal uiteindelijk moeten uitwijzen wat de drijfveer is van Bontebal a.k.a. Prothese Paultje voor diens onophoudelijke stroom van dreigementen aan het adres van uw cobra.
Leest u het neuzeltje van de voormalige:

PS Hoe vind je dit als bijnaam, geuzennaam: Prothese Paultje. Ik denk er nog even over. Copyright overigens bij de Josti-dichter, thc voor intimi.

PPS Sommige mensen vertellen op hun weblog wanneer ze niet thuis zijn. Lijkt me niet slim. Zo is de Josti-dichter op 12 december 's avonds in Utrecht


De pisbroek Bontebal, onder meer beschuldigd van stalking, aanranding, bedreiging en diefstal, gaat dus ondanks waarschuwingen van het O.M. onverdroten voort op zijn criminele pad. Vandaag maar weer opnieuw aangifte doen tegen de recidivist.
Zucht.
Wie nog niet genoeg heeft of twijfelt aan de criminele inborst van Prothese Paultje, die vroeger wel bekend stond als de schrijver Adriaan Bontebal kan nog de volgende links aanklikken:

Adriaan Bontebal pleegt diefstal

Adriaan Bontebal bedreigt Cobra per email aan Pom Wolff

Bontebal: ja ik beging een misdrijf maar dat was omdat er kritisch over mijn misdaden werd geschreven

Uitnodiging aan Cobra ontaardt in terreurdreiging - opnieuw in opspraak: haags CDA gemeenteraadslid Wil Vonk kiest voor intimidatie en bedreiging

Adriaan Bontebal opnieuw in de fout - nu dreigende taal richting Ibunda

Enzovoort, enzovoort.

Lees ook pomgedichten met zo'n 125000 hits per maand...Pom Wolff:

"28 juli 2008 haalden wij van www twee miljoen hits lieve lezer. nog geen vier maanden later een nieuw record twee en een half miljoen hits heeft pomgedichten. Het gaat hard.
Veruit de belangrijkste site en de meest aangeklikte site voor poëzie is pomgedichten. Veel ook over de liefde hier tussen de poëten en over het leven zoals dat altijd maar weer ons wakker houdt. Op 28 juli 2008 gaven we
EEN OVERZICHT – we houden erg van overzichten."



Totaal: 2500394 pagina´s bekeken.
Vandaag is het: 11/12/2008
DIE PRACHTIGE ROMAN DIE POMGEDICHTEN HEET – twee en een half MILJOEN HITS -

Geen opmerkingen: